Vi har skåpsluckor i köket. Helt otroligt!

Vi har luckor i köket nu igen - äntligen - och det känns oehört obehgligt att behöva öppna luckor när man behöver något.

Kokte precis kaffe och när jag skulle slänga det gamla kaffefiltret så stod jag bara och glodde på skåpsluckan som ett frågetecken, precis som om jag inte visste vad jag skulle göra. Tog ett tag för hjärnan att koppla att jag var tvungen att öppna luckan för att därefter kunna slänga kaffefiltret.

Det har trots allt inte varit luckor i köket sedan 2007, så det kommer nog ta ett tag att vänja sig.

Kommentarer
Postat av: Yemmas

såg att du kommenterade hos en tjej som snart ska köpa en systemis. Vad har du för kamera då? För jag såg att du tipsade ;) Varför är den bra? Hur mycket kostar den? :P (ska själv snart köpa en, och har ingen aning om vilken!)

2009-09-28 @ 16:42:47
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0