Times Like These

Tidsfördriv.
Nu har jag kommit på det bästa tidfördrivet jag någonsin skulle kunna komma på. Först tänkte jag "Ska jag kolla på en film? Kanske dra igång Star Wars.. Det var ju ett tag sen nu", Fast det kändes inte rätt, jag vill ha min VH1-morgonstund, men jag har ju ingen box! Så jag tänkte att jag kanske skulle koppla in ipoden i stereon, men.. nae.

Självklart ska jag kolla på min Foo Fighters DVD! Kände mig nästan lite dum att jag inte kom på det tidigare. Kaffe och Foo Fighters innan skolan, kan man få en bättre start på dagen? Nej det tror jag faktiskt inte.


Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ah..Foo Fighters är så otroligt bra. Jag gillar David Grohls sångröst så mycket och deras videos till låtarna brukar vara så otroligt roliga!

2009-09-03 @ 20:27:02
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0