Precis.. Scheisse

Jag orkar inte skriva det här ännu en gång.. Är alldeles för arg, eller nåt.
Så jag skriver bara; What the.. Scheisse?!

Svart
Volvo? Why? Oh why? Visst den är snygg som ett as. Men Edwards Volvo ska vara i silver. Man kan inte ändra på något sådant. Och sen så slåss han inte med The Volturi.. Skulle han ha gjort det så skulle han vara DÖD! Ja, jag vet, "Det är bara en bok" eller "Det är bara en film, varför bry sig?".. Jag bryr mig för att de förstör boken och jag hatar att vara förbannad! Jag blir arg av att vara förbannad. Jag blir elak när jag är arg och förbannad. Jag gillar det inte!

Visst det är väl bra att det inte är exakt likadant, den förra filmen var inte som i boken, men varför förstöra?
Varför måste det vara massa action, våld och fightscener? VARFÖR?
Jaja, jag älskar action. Men måste de sätta in en fightscen på ett ställe i en film där det är meningen att de absolut inte ska bråka.

Åh jag vill ha en svart Volvo C30 eller C70.


C70..Yummie.

Eller..

.. Aston Martin DBS

Oj, fastnade lite på bilämnet.. sånt händer ibland. Jag blev iallafall glad igen. Yay!

Men jag skulle ju koka kaffe förut ju! Jag glömde koka kaffe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0