Nu när jag tänker efter, jag kan ha problem..?



Stellan, den enda hästen som jag någonsin har fastnat för (Jag rider icke gott folk, Stellan är min vän.)
Jag tänker på dig när jag kollar på min TV som jag namngav efter dig.

Ja, min TV har ett namn, den heter Stellan vissa dagar och Stella andra dagar, mest så heter den Stella, för jag tycker att den är lite feminin.

Och jag använder namnen också. Så när jag refererar till min kamera så säger jag hennes namn. "Tycker du att jag ska ta med mig Bettan?".

Det känns mycket bättre att ha namn på saker och ting. Visst, det är också negativt. Man fäster sig vid dem mycket lättare. De får liv. Jag är t.ex. jätte rädd att Aurora är avundssjuk för att jag använder Evvie istället för henne.
Det är inte lätt att vara vattenpipa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0