..Eller jo, jag kan alltid klaga.

Idag blev det ingen skola för min del. Jag antar att jag överdrev lite och fick panik vilket ledde till att jag fastnade i soffan framför datorn och beställde böcker.

Panik..? Över vadå?
Jo, såhär är det. Jag köpte en ny foundation för inte så länge sedan, men eftersom den jag brukar köpa var för dyr så var jag tvungen att köpa en annan. Denna nya foundation har jag successivt börjat få utslag utav, men idag på morgonen fick jag något som jag inte kan kalla något annat än en allergisk reaktion. Det började svida i hela ansiktet och så fick jag utslag. Så det såg ut som om jag hade gnuggat ansiket mot brännässlor.

Kanske inte var en överdrift. Men jag missade skolan, vilket jag mår lite dåligt över. Jag har iallafall beställt Historia och psykologi boken (Vilket gick på 800 kr! Massa mys) Helt sjukt vad fattig jag känner mig, har knappt råd med mat. Har inte fått några pengar, tror jag får det i slutet av denna månaden.

Fast jag ska inte klaga..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur mycket får du i månaden? =)

2009-09-21 @ 12:08:02
URL: http://etrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0