Hmm, jag är hungrig.

Kollade precis klart på sista avsnittet av Vänner, mitt maraton är nu över. Detta var mitt första Vänner-maraton. Har annars bara sett Vänner när det går på tv:n (i stort sätt).

Vad har jag lärt mig efter att ha kollat igenom alla säsonger? Jo, jag har sett alla avsnitt förut. Kudos till Kanal 5!

Mitt ansikte blir sakta en säkert bättre, tack och lov för det.
Jag antar att det är positivt med att ha känslig hy, jag vet inte varför, men det är lika bra att jag tror det.

Nej nu ska jag laga mat, eller nåt, sen ska jag.. äh jag ska inte göra ett skit. Jag tänker somna i soffan. Hittade min sladd till kameran idag iallafall.


Jag blir som bäst på bild när jag ser ut som en idiot.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Jahaa. Jag trodde faktiskt man fick mer.

2009-09-23 @ 09:27:50
URL: http://etrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0