Dags att koka kaffe.

Ute igår. Var sjukt trött, vilket förstörde allt för mig. Gick upp kl. 6 igår och kvällen innan gick jag och la mig alldeles för sent. Tror att jag har järnbrist och sen allergi medicin på det, så inte undra på att jag är så fruktansvärt trött hela tiden.

Kollar på Vh1, de spelar Foo Fighters.. Jag tror jag har någon lustig inbyggd radar så att jag vet exakt när jag ska slå över till Vh1 eller MTV-TWO.. jag har liksom spenderat 4 timmar med att ligga i soffan och kolla på vänner och så får jag ett lustigt sug att kolla på Vh1.

Måste leta efter min kartong till kameran, måste hitta min sladd så att jag kan börja föra över bilder till den här datorn istället.

Bara p.g.a att foo är på TV:n nu så blir dagens låt Learn to Fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0