What goes around comes around.

Nej nu behöver jag verkligen avreagera mig!

Jag kom hem för ca en timme sen kanske. Har varit hos pappa och Ewa, och jag måste säga att jag är fruktansvärt irriterad och förbannad just nu!

Ewa's barnbarn var där nämligen och jag har aldrig mött en mer ouppfostrad jävul till barn! Han var något så fruktansvärt otrevlig och störig. Jag hade så gärna velat säga till skitungen, men eftersom jag varken träffar Ewa eller pappa särskilt ofta så kändes det på något vis inte så lämpligt, vilket jag nu efteråt ångrar.

Jag svär sällan nu för tiden, men fy satans jävla skit anus i helvete! Jag hade så gärna kunnat knäcka den jävla ungen beyond repair!

Visst, det är inte pojkens fel att han har fått en dålig uppfostran, men han var verkligen ett bevis på att vissa människor inte ska ha barn. Det värsta är att ungen snart ska få ett syskon.
Stackars barn som ska komma till denna värld och hamna i en sådan familj. Fy satan!

Jag kan inte mer än att tycka synd om min pappa, han drog verkligen det korta strået han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0