Nu vet jag varför..


(Jag har lovat mig själv att alltid lägga upp minst en bild i varje inlägg och därför blev det.. jag orkar inte förklara detta!)

Idag slog mig tanken att jag skulle tjäna mer tid på att äta min frukost samtidigt som jag cyklar till skolan. Skit smart tyckte jag, fram tills jag hade ätit upp min frukost och tänkte att jag hade behövt borsta tänderna. Så istället för att tänka - som en normal människa - att detta inte var en bra idé trots allt, så tänkte jag "Jag får ta med mig tandborsten nästa gång".
Tänk att se någon borsta tänderna samtidigt som de cyklar.

En riktigt dum idé. Nästan lika dumt som den gången jag cyklade och målade naglarna samtidigt. Sen sitter jag och undrar varför, åh varför trillar jag alltid med cykeln? Jaha.. därför.


Kommentarer
Postat av: aamanda

snygg bild

2009-11-24 @ 20:58:59
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0