Orkar jag gå ut och köpa kaffe? Jag tror faktiskt inte det.

Idag åker Sebastian och Ingvild tillbaka till Norge, fast de ska bara vara där i ca en vecka.

Min bror är skyldig mig ungefär 1400 kr, så vi kom överäns om att han skulle köpa en Hultsfredsbiljett till mig. Har han gjort det?
Nej nej, för det är ju såååå onödigt att göra det så här tidigt, lika bra att vänta.
Ursäkta mig? varför det?
Det enda positiva med att vänta är om Kings of Leon bestämmer sig för att ställa in.
För det kan det ju kännas ganska svinigt att ha en biljett men inget speciellt att se på, iallafall inget som är värt 1500 kronor.

Det känns som om hela världen ska gå under.... kaffet är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0