Fokusera på handlingen istället för att tänka "Hur kan jag få in mer blod i denna scenen?"

Igår gick jag och Jonna på bio. Jag ville se Terminator eller Star Trek, Jonna ville kolla på en skräckfilm i 3D som hette My Bloody Valentine.
Jag hatar skräckfilmer. Just p.g.a att jag inte längre blir rädd, och blir man inte rädd av en skräckfilm så ser man verkligen hur dålig handlingen är, vilket är jobbigt för att nästan alla skräckfilmer är DÅLIGA!

Iallafall, det blev skräckfilmen. Den sög. Alldeles för mycket ögon som ploppade ut och käkar som flög omkring.

Jag kunde inte sluta garva i de mest olämpliga ställen. Så när alla skrek halsen av sig, skrattade jag och Jonna så att vi höll på att svimma.

Ett tips till alla; Gå inte på bio med mig om filmen är dålig. Jag kommenterar högt hur dåligt jag tycker att det är.
Detta gäller för det mesta bara skräckfilmer, för att man blir så frustrerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0