Trots detta har jag inte riktigt hängt med...

Idag vaknade jag klockan 9, vilket kanske inte är det vanligaste, iallafall inte när det gäller mig. Det första jag gjorde var att sätta mig ute i solen och läsa New Moon, vilket var både positivt och negativt. Det positiva var att jag läste klart boken, det negativa var att jag satt i solen.. Big no no!
Jag är nu solbränd på underarmarna, precis vid handlederna (inte världens vanligaste ställe att bränna sig på) Det är i stort sätt allt, men ändå tillräckligt. Jag har också fått en massa nya fräknar.. I ansiktet, armarna, knäna o.s.v.

Bestämde mig för att läsa The Host. Det var ett tag sen nu, läste den senast i januari om jag inte minns fel. Otroligt bra bok.

Helt otroligt hur lång tid det tog att skriva detta korta inlägg. Kan inte slita mig ifrån Midsomer Murders, så det är väl lika bra att jag slutar skriva och koncentrerar mig på TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0