Ska bara ta lite kaffe först.

Min morbror undrade precis hur jag trivdes här, bland 'de gamla'.
Jag behövde inte äns fundera på saken, jag bara svarade rätt ut.
"Jag storm trivs!" Jag antar att det är lite lustigt, men jag är lustig, så det passar ju in på mitt beteende. Jag kan bara förklara det hela som om att vara på semester, bort från allt, bort från ångest och annat som vanligtvis får mig att må dåligt.

Jag har alltid älskat att vara ute på landet, att vara ute i skogen och bara vara. Lyssna på fåglarna och njuta av naturen. Jag kan sitta på en sten och glo i timmar utan att bli uttråkad, jag gillar att vara för mig själv.
Jag skulle kunna vara här hur länge som helst utan att må speciellt dåligt p.g.a att jag saknar vissa människor. Jag totalt skärmar av mig.
Men.. Men så fort jag börjar tänka på Mimmi, då kan jag känna att jag vill hem. Vad skulle jag göra utan min underbara vän?
Min älskade lilla katt.

Nej nu ska jag ut och läsa New Moon, för fjärde gången....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0