Åh vad jag vill till Hultsfred!!

Sitter här och lyssnar på Kings of Leon, SMÄRTA! åh vilket fruktansvärd smärta!
Jag ville så gärna se dem! Så nu när jag lyssnar på dem känner jag bara en massa sorg! ÅH!

Trodde aldrig att jag skulle hitta ett till band som jag älskar något så otroligt. Inte för de slår Foo Fighters, det är inte möjligt, men det är nästan... fast inte riktigt.





Klockan är nu 22 och alla har gått och lagt sig. Jag kommer väl inte kunna somna än på ett tag, så det är väl lika bra att jag lyssnar på min iPod och läser lite dådå.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hmm låter som folket här , går o lägger sig vid 10 haha :D

2009-06-22 @ 18:35:44
URL: http://parkkila.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha ja jo , det är typ outhärdligt , glömt allt vad shorts heter då dom ligger hemma i Kalmar :D Så springer runt i långbyxor :P

Men när åker du hem då? :)

Juste! Du vill inte ha Sims 3 ? :D

2009-06-23 @ 21:25:00
URL: http://parkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0