Jag har faktiskt inget att skriva som rubrik, så jag tänker bara skriva lite så att det ser ut som om jag har nåt att skriva. Vilket jag inte har.

Vaken, trött och kaffesugen. Ska koka kaffe om ca 5-10.

Igår träffade jag Lollo ett tag. Vi satt och drack en massa gott kaffe (Det lyckades du verkligen med!). Lollo skulle upp tidigt och jobba idag, så jag åkte hem. Vilket inte var långvarigt (Jag tror jag kom fram till huset). Åkte bort till Kattrumpan och spenderade lite tid med Janina. Fick se hennes blivande hem.. Mycket fint!

Senare (När kan det ha varit? 01.30 eller nåt?) kom Putte och Johan bort för att de skulle bada. Slutade med att jag och Janina hamnade hos Putte och drack lite vin och kollade på Arkiv X, eller ja.. Jag kollade på det (Försökte)


Nu är det dags att koka kaffe och eventuellt fixa naglarna...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0