Ja, det är det. När det gäller mig så kan man sätta in ordet 'Freak' i stort sätt överallt.

Måndag.

Min helg varit... en bra helg.
Jag minns inte gårdagen. Detta känns inte bra. Jag var.. hemma.
Just det! Jag lagade mat. Något jag borde minnas, eftersom det sker så väldigt sällan.

Ett tips; Lyssna på McFly's låt Too Close For Comfort, väldigt mysig låt. Lyssnar på den nu.. så jag var bara tvungen att få in det i detta inlägg på något olämpligt sätt (olämpligt?)

Jaha. What to do now? Läsa? Äta? Kolla på film? Eller en kombination? Äta och kolla på film?
Men i så fall. Vilken film?
ÅH! Jag har inget stort utbud av filmer! Jag får panik! Tänk vad glad jag hade varit om jag hade alla filmer jag älskar.

Detta låga utbud av filmer får mig att känna mig instängd i en liten låda med alldeles för få lufthål. Jag kvävs av paniken!
Vadå film-freak? Vad menar du?! Det är jag inte alls!!
Väldigt passionerad i mina intressen möjligtvis. Fast det kanske är samma sak?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0