På hög nivå

Nu börjar jag faktiskt minnas lite mer om vad som hände igår. Lustigt egentligen, att man kan glömma bort majoriteten av en dag endast p.g.a att man bara satt hemma och inte gjorde något konstruktivt på någon som helst nivå, bortsett från matlagningen, det var hög nivå på det.

Jag kollade på Sweeney Todd igår, aldrig sett den innan, och jag måste säga att den faktiskt sög, jag gillade den inte alls. Inte undra på att jag glömde bort den. Om den hade varit dålig på en rimlig nivå hade jag nog kunnat minnas att jag kollade på den, men nu var det så att det var på en orimlig låg nivå, så min hjärna försökte skydda mig själv ifrån att minnas den. Vilket är illa.

Så jag har en teori om varför jag inte riktigt minns gårdagen; Den var dålig, orimligt dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0