Jag ska nog isolera mig från omvärlden...

Sitter hos Lolloo och lyssnar på MGMT. Väntar på att Malin ska komma så vi kan åka till MC.

Igår när jag och mamma satt och kollade på Twilight Zone ringer Malin och säger att hon är på O'Learys. Min reaktion är "Malin, vad gör du där? Vilka är du där med? Hur tar du dig hem? Ring mig när du ska hem så kommer jag."

Sjukt orolig var jag. Trodde jag skulle dö.
Vilket får mig att uppskatta att jag inte har en lillasyster, skulle nog inte klara av stressen.
Malin är det närmaste jag kan komma till att ha en lillasyster. Så man kan säga att igår var ett LITET smakprov på hur det kan vara.. usch säger jag bara.

Tänk sen när man har barn att oroa sig över... blöööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0