Dissolve

Jo men visst jag hade tänkt att skriva något vettigt idag.. Hur gick det Annie? Inte så bra om jag ska vara ärlig...

Jag började fundera över om jag någonsin kommer skriva något vettigt här, om jag någonsin överhuvudtaget kommer använda denna blogg till det jag från början hade tänk använda den till.. Och det var? Ja, den var då inte till för att förmedla om mina "dagen efter" upplevelser..
Om jag ska vara ärlig så tror jag inte äns att den var tänkt till något alls.. jag ville nog bara skriva av mig lite en dag och upptäckte att jag kunde göra det här..

Jag tror inte att jag är en blogg människa, (det kliar nåt så otroligt i min näsa och det distraherar mig ifrån skrivandet lite, alltså, det är inte därför jag inte är en blogg människa, det är bara så att det kliar i min näsa just nu och det är irriterande) jag antar att jag har svårt att hitta något som motiverar mig till att skriva, och varför måste jag skriva? Precis.. Jag håller med Annie... Jag ville inte heller skriva... nu ska jag läsa en bok och sen ska jag sakta men säkert falla in i medvetslöshet!

All makt åt jäger!

Kommentarer
Postat av: Lolloo

Haha, Annie! Du är för go du!

2009-02-26 @ 09:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0