Idag har jag varit blind.. Mysigt.

Idag bryr jag mig inte om att lägga upp en bild som jag har lovat mig själv att göra i varje inlägg, eftersom jag bryr mig inte så mycket.

För idag var jag med om en av de äckligaste upplevelserna i mitt liv!

Jag stod i köket och hällde upp ett glas vatten och rätt var det var så började jag bli snurrig, så jag kände att jag behövde sätta mig ner, vilket var svårt eftersom jag hade problem med att se stolen.
När jag väl hade satt mig ner så svartnade det för ögonen. Det svartnade till rejält! Jag överdriver inte när jag säger att jag såg ingenting på 10 sekunder, det var helt svart.

När jag började se igen började det tjuta i öronen, väldigt hög ton, nästan mer som ett sus. Vilket varade i ca 3 minuter.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Lågt blodtryck möjligen kombinerat med järnbrist

2009-12-20 @ 00:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0