Lajdidajj

Okaay.. Nu har jag lyckats bli hjärntvättad av den där låten som har spelats konstant av förra veckans temporära inneboende, de otroligt stökiga människorna som har låtit mig vara deras hembiträde.

Min bror sa att jag var "tvungen att lyssna på den". Jag hade hört den innan, men nu är jag hjärntvättad. Vilket jag inte är speciellt besviken över. Den är trots allt riktigt bra.

Lazy Eye - Silversun Pickups
Silversun Pickups över huvudtaget är bra..

Åh nu blev jag irriterad.. Nu skrev jag "över huvudtaget" men ska det vara så? Eller ska man skriva "överhuvudtaget" eller "över huvud taget"?
Allt ser fult ut. Äh jag ångrar mig. Jag bryr mig inte.

Kommentarer
Postat av: Kalle

haha sista stycket är ändå humor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0