Jag behöver ett liv.. kanske?

Allvarligt talat. Vad har hänt med mig? Eller ännu viktigare; När hände det?

Trodde aldrig jag skulle bli den personen som skrek "Åh nej!!! Min nagel gick av!"
Iallafall.

Jag antar att det är p.g.a att jag älskar att fixa iordning dem och måla dem. De ger mig i princip samma ro som att skissa eller något annat produktivt. Det är en bra metod av att koppla av. Lite som terapi... Vilket alla behöver. Speciellt jag.

Det kan också vara så att.. Låt oss vara ärliga, jag är inte precis världens femininaste människa. Det enda riktigt 'flickiga' med mig är mina naglar.

Jag har en annan teori, den lyder; BRIST PÅ ANNAT!


Dags att koka kaffe..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0