Into The Wild

Har precis kollat på Into The Wild - för tredje gången - med min mor. Jag berättade för henne om denna filmen idag och visade en trailer. Hon ville genast se den, vilket var lite svårt eftersom de andra två gångerna jag har sett den var på canal+ och nästa gång de visade den var på söndag.

Började 12.30 idag, så jag och mamma bestämde oss för att dra in till stan, vilket var lika bra eftersom de förde alldeles för mycket liv i lägenheten (De river ut balkongfronterna). Hittade filmen i stan och köpte den, bara för att.

Fy vad den är bra. Absolut en av de bästa filmerna jag har sett, och jag har sett många filmer och har extremt bra filmsmak! Haha! Se den... NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0