Förmodligen...

Blir inget Rix Fm för min del idag.. Visste inte äns att det var idag (Snacka om koll).
Iallafall. Sebastian och Ingvild kommer hem idag, eller ja, i natt, och eftersom mamma jobbar så måste jag städa och handla. Vilket jag absolut inte har något emot. Gillar inte Rix Fm 'Festivalen'.. Bara skit. Men men.

Dags för lite mer kaffe, efter det ska jag göra mig i ordning och sen cykla iväg och handla. Ska bli kul att träffa min bror igen!

Skulle egentligen iväg och segla imon med mamma och Henrik, men jag tror inte att det blir så.
Blir förmodligen utgång med Rautio istället!

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Synd att du inte har likadan smak på filmer som dina kompisar. Det blir ju lite konstigt när man ska hyra en film tillsammans då. Vad roligt att du fick träffa din bror idag. Syskon är bra! :)

2009-08-06 @ 23:53:15
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0