Det här blir nog en bra dag trots allt...?

Sömnsvårigheter.. igen! Somnade för ca 5 timmar sen, vaknade för 1 timme sen. Alltid lika kul.

Hjälpte min bror med väskorna och det igår. Min lagade nagel försvann. Skit samma, it was bound to happen.
Så jag ska cykla in till stan idag och köpa lösnaglar så att jag kan fixa till mitt lilla prinskorvfinger så att den matchar resten av fingrarna.

Ja, jag har problem. Hela Jordens befolkning verkar ha problem så då är väl jag också berättigad till att ha lite defekter här och där.

Helt sjukt hur känsligt fingret blir när man inte har en lång nagel längre. Fingret gör ganska ont just nu.

Iallafall, kaffet var gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0