Dagens I-Lands problem; Min nagel gick av.

"Shit!" var det enda jag skrek när jag kände att nageln gick av. fyfan vad arg jag blev! SÅ korkat gjort också. Jag hyvlade ost och slant och pekfingernageln gick helt och hållet av, precis där det vita börjar.. Snyggt med en kort nagel och resten långa. Jag har sparat mina naglar länge och det är inte 'bara en nagel', inte för mig.

Panik

"Vad ska jag göra nu då?!" Det enda jag kunde tänka på var att klippa av resten, för jag vill inte alla naglar ska vara långa och sen ha ett pekfinger som ser ut som en jävla prinskorv! Men jag ville inte heller klippa av alla (Jag är inte helt dum i huvudet, Det tar trots allt riktigt lång tid att få naglarna till denna längden igen) Jaha, vad gör jag då?
Jo jag letade fram mitt gamla lim som jag hade till mina förlängningar förra sommaren.
Fast det enda jag kunde tänka var "Seriöst Annie, limma fast den igen? Precis som om det kommer funka!!"

Haha, det gjorde det också... Shit vad jag är bäst!!


Snyggt gjort? jo jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0