Åh vad jag avskyr rubriker just nu...

Jag är inte äns i närheten av trött. Jag är rastlös och har alldeles för mycket att tänka på. Jag tänker för mycket för mitt eget bästa.

Jag är alltid den som säger att man ska leva i nuet, att inte tänka på morgondagen. Man mår bara dåligt av det. Lever man just här och nu så mår man bra.
Jag kan också säga att det finns ingen som är sämre på det än vad jag är. Jag tänker konstant på framtiden... och på dåtiden. Jag lever aldrig i nuet.

Utgång med Lollo imon. Blir väl antagligen K.M. Till att börja med...

Jag måste röra på mig. Jag tror jag går ut en stund och sätter mig och glor någonstans. Det är väl antagligen bättre än att sitta här, iallafall för mina ögon.. Jag börjar se dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0