Carnival of Rust

Vaknade av att jag hörde mamma prata i telefonen med mormor.. de pratade om mig..
Mamma sa någonting om att hon skulle ringa vårdcentralen så jag skulle kunna gå dit.
Vad hon håller på! Det är onödingt att gå till vårdcentralen när man vet vad som kommer hända.. de kommer typ säga att man har någon muskelinflammation och att det går över efter ett tag "hej då!"

Men därimot måste jag hålla med om att min rygg inte mår så bra just nu... kan inte stå upp för länge p.g.a att det känns som om min rygg ska svimma (hur nu det känns?).

Iallafall.. sitter här och dricker kaffe, behöver egentligen gå på toa men jag har bestämt mig för att jag inte orkar gå dit.. jo! Köpte nya Converse igår :D Kan inte förstå att mina gamla har varit så fina en gång i tiden :P

nej nu måste jag verkligen gå på toa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0